Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

ΕΕΕ ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΠΑΣΑ ΜΟΥ ! ! Ένταλμα σοκ! Αυτόν τον Έλληνα θέλει να συλλάβει ο Ερντογάν! Του μπήκε στο μάτι γιατί…

ΕΕΕ ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΠΑΣΑ ΜΟΥ ! ! Ένταλμα σοκ! Αυτόν τον Έλληνα θέλει να συλλάβει ο Ερντογάν! Του μπήκε στο μάτι γιατί…


Police-Voice blog ➤
Ο γνωστός γιατρός και συγγραφέας Θεόδωρος Γιάνναρος από την σελίδα του μας ενημερώνει!
29214314_10213813292439999_8950837940808843264_n
Πάνε και οι «μαϊμούδες» που αγοράζαμε από την Κωνσταντινούπολη, πάνε και οι βόλτες σε πλατεία Taxim και Βόσπορο… Υπάρχει πλέον ένταλμα εις βάρος μου για υβριστικά (!!!) σχόλια κατά του Σουλτάνου…
Εγώ συνεχίζω να του λέω μέσα στα μούτρα την άποψή μου, γράφοντάς τον στα παλιά μου τα παπούτσια και τον ίδιο και τα γιουσουφάκια του!
Χθες είπε πως η Τουρκία πρέπει να προετοιμαστεί για τον «Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο»
Του απαντάω με twitt στη σελίδα του:
«Of course mr @RT_Erdogan there is not even a tiny possibility for a «3rd World War»… But even if there was one… Turkey is not going to be there… «in whole», but as a small… little piece, with «zero» geostrategical importance…»
Verstanden?
ΣΕ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ GOOGLE TRAN
«Φυσικά ο κ. @ RT-Ερντογάν δεν υπάρχει ούτε μια μικρή δυνατότητα για« 3ο Παγκόσμιο Πόλεμο »... Αλλά ακόμα και αν υπήρχε ... Η Τουρκία δεν πρόκειται να είναι εκεί ...« συνολικά », αλλά σαν ένα μικρό κομμάτι «Μηδενική» γεωστρατηγική σημασία ... »
Verstanden;
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΓΙΑΝΝΑΡΕ ! ΑΞΙΟΣ  
Πηγή ➤

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου