Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο «ΑΠΕΡΓΟΣ» ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ; ΒΡΕΊΤΕ ΤΟΝ! ?? ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ !

 ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο «ΑΠΕΡΓΟΣ» ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ; ΒΡΕΊΤΕ ΤΟΝ! ?


Police-Voice blog ➤


Βρείτε και στείλτε μας το όνομα του…
Αναζητείται για να γίνει ΡΟΜΠΑ με ονοματεπώνυμο και κοντινή φωτογραφία… και να δούμε και τι καπνό φουμάρει…??ειναι Ελληνας ??
Η φωτογραφία «κυκλοφορεί» στα social media εδώ και μερικές ώρες και προκαλεί θύελλα αντιδράσεων από τους χρήστες και όχι μόνο. Δείχνει έναν άνδρα να πατά με το ένα του πόδι στο κενοτάφιο μπροστά από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη ενώ παίζει το κομπολόι του. Σαν να μην τρέχει… τίποτα.
Είναι μια φωτογραφία που τραβήχτηκε κατά τη διάρκεια της διαμαρτυρίας των εργαζομένων της ΓΕΝΟΠ κατά της πώλησης μονάδων της ΔΕΗ. Οι συνδικαλιστές της ΔΕΗ έκαναν πορεία χθες (25.04.2018) έως τη Βουλή και μάλιστα άδειασαν λιγνίτη μπροστά από το Μνημείο σε ένδειξη διαμαρτυρίας.
Δείτε τη φωτογραφία
ΔΦΗΔΦΓΗΡΕΥΕΡΥΕΡΤΥ
Πηγή ➤ http://www.makeleio.gr/

2 σχόλια:

  1. ο Τάκης ο Σγάιας από το Αγρίνιο είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοκκοτης κωνσταντινος27 Απριλίου 2018 στις 9:24 π.μ.

    Οποιος και νασε εσυ που τοσο ανεμελα πατας τον ταφο μου Να θυμασαι οτι εγω εγινα για εσενα χαλι να περπατας ελευθερα σε ετουτη την γη Αλλα να εχεις τον νου σου διοτι που ξερεις ισως αυριο να μην εχεις γη για τον δικο σου Σου ευχωμε να μην χρειαστει να ερθεις εδω κατω Εαν ομως ερθεις τοτε θα καταλαβεις πως καλυτερα ειναι να εχεις ταφο παρα πατριδα με πεθαμενους πατριωτες η πατριωοτες με Μογγολικες κακες συνηθειες με Ινδοπερσοαραβικα ηθη και Αφρηκανικη Κουλτουρα Δεν παραπονιεμαι διοτι δεν ειμαι Ηρωας ειμαι ενας αγνωστος αρχαιος Σπαρτιατης πρωτα απο ολα ως προς τον παροντα βιον μου Αθηναιος ως προς την σοφια μου Μακεδονας ως τα πρεπει μου Τρωας ως προς τον ερωτα μου Γοργιππιος ως προς τον πλουτο μου Αλεξανδρινοςτην γνωση Κρητας ως προς τα εθιμα Σικελος ως προς τον νουν μου Θεσσαλος ως προς τους θεους μου που μου απαγορευουν να μισησο για δικους λογους στοχους σκοπους ΜΑ ΤΟΝ ΔΙΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ .... για οτι δεν εισαι.. Εδω ενας..(καποτε).. Ελληνας σλαβος του πολιτισμου του

    ΑπάντησηΔιαγραφή